Een concrete hulpvraag m.b.t. kinderwerk tijdens de Oekraiense kerkdiensten in De Fontein: we zoeken nog extra vrijwilligers hiervoor!

Momenteel wordt het geleid door Linda Blaakmeer, maar het zou mooi en fijn zijn als hier anderen aansluiten om te ondersteunen en wellicht in toerbeurt bij deze kindermomenten de begeleiding te doen. Als we met een mooi aantal mensen zijn, is de belasting voor een ieder houdbaar.

Het gaat om de zondagen van 12.00 – ca. 13.30. De dienst begint op 12.00 en de kinderen gaan al vrij snel naar hun eigen ruimte. De dienst is rond 13.00 afgelopen en dan is er ruimte voor ontmoeting en eten, waar de kinderen rond 13.30 ook aansluiten.

Er zijn tolken en mensen die Engels spreken, dat gaat al best goed.
Het is mooi en heel bijzonder om er te zijn en met mensen in gesprek te gaan, kinderen te helpen en met hen bezig te zijn.

Ben jij of ken jij iemand die hier zijn/haar talenten wil inzetten?! GRAAG!!

Wil je hier af en toe helpen of heb je nog vragen, neem contact op met Linda Blaakmeer!

Ik heb een vraag over of wil meedoen met het kinderwerk tijdens de kerkdienst